Jak na vegetariánský jídelníček, když jste na low carb

Základem většiny nízkosacharidových diet bývají bílkoviny, které tělo získává hlavně z masa a ryb. Může se tedy zdát, že nízkosacharidové stravování není nic pro vegetariány. Opak je ale pravdou. Když se trochu rozhlédnete, zjistíte, že existuje mnoho skvělých potravin, které mají nízký obsah sacharidů a zároveň vysoký obsah tuků a bílkovin a pro vegetariány jsou tedy vhodné. Týdenní jídelníček, který jsme pro vás připravili, vás možná inspiruje, i když vegetarián nejste. Není totiž od věci nechat čas od času odpočinout i trávicímu traktu.

shutterstock_1345282769 (1)

V našem jídelníčku najdete samozřejmě i recepty ze Slim Pasty. Konjakových těstovin v BIO kvalitě, které jsou bez sacharidů, s minimem kalorií a vysokým obsahem vlákniny. Nejen, že skvěle chutnají a výborně vás zasytí. Jejich největší výhodou je to, že pokud je budete konzumovat alespoň 2x denně, začnete hubnout!

Dobrou chutˇ.

PONDĚLÍ

ÚTERÝ

STŘEDA

  • Snídaně: koktejl s kokosovým mlékem a borůvkami
  • Svačina: pomeranč
  • Oběd: zeleninové kari rizoto z rýže Slim Pasta
  • Svačina: mrkev a okurkové tyčinky s humusovým dipem a hrstkou ořechů
  • Večeře: restovaný tempeh s nudlemi Slim Pasta, kešu oříšky a zeleninou

ČTVRTEK

PÁTEK

  • Snídaně: skořicová kaše s jablkem
  • Svačina: okurkové a mrkvové hranolky, ředkvička
  • Oběd: vegetariánské lasagne
  • Svačina: listová zelenina a natvrdo vařené vejce s trochou olivového oleje a hrstkou ořechů.
  • Večeře: feta sýrový salát s dýňovými semínky a makadamovými ořechy, zakápnutý olivovým olejem

SOBOTA

NEDĚLE

  • Snídaně: jahodový koktejl s nízkotučným jogurtem a ořechy
  • Svačina: cottage s cherry rajčátky a pažitkou
  • Oběd: chřest, špenát a feta quiche s vejcem
  • Svačina: míchaný zeleninový salát s nízkosacharidovým dresinkem
  • Večeře: Poke Bowl