Jak na vegetariánský jídelníček, když jste na low carb

Základem většiny nízkosacharidových diet bývají bílkoviny, které tělo získává hlavně z masa a ryb. Může se tedy zdát, že nízkosacharidové stravování není nic pro vegetariány. Opak je ale pravdou. Když se trochu rozhlédnete, zjistíte, že existuje mnoho skvělých potravin, které mají nízký obsah sacharidů a zároveň vysoký obsah tuků a bílkovin a pro vegetariány jsou tedy vhodné. Týdenní jídelníček, který jsme pro vás připravili, vás možná inspiruje, i když vegetarián nejste. Není totiž od věci nechat čas od času odpočinout i trávicímu traktu.

shutterstock_1345282769 (1)

V našem jídelníčku najdete samozřejmě i recepty ze Slim Pasty. Konjakových těstovin v BIO kvalitě, které jsou bez sacharidů, s minimem kalorií a vysokým obsahem vlákniny. Nejen, že skvěle chutnají a výborně vás zasytí. Jejich největší výhodou je to, že pokud je budete konzumovat alespoň 2x denně, začnete hubnout!

Dobrou chutˇ.

PONDĚLÍ

ÚTERÝ

STŘEDA

  • Snídaně: koktejl s kokosovým mlékem a borůvkami
  • Svačina: pomeranč
  • Oběd: zeleninové kari rizoto z rýže Slim Pasta
  • Svačina: mrkev a okurkové tyčinky s humusovým dipem a hrstkou ořechů
  • Večeře: restovaný tempeh s nudlemi Slim Pasta, kešu oříšky a zeleninou

ČTVRTEK

PÁTEK

  • Snídaně: skořicová kaše s jablkem
  • Svačina: okurkové a mrkvové hranolky, ředkvička
  • Oběd: vegetariánské lasagne
  • Svačina: listová zelenina a natvrdo vařené vejce s trochou olivového oleje a hrstkou ořechů.
  • Večeře: feta sýrový salát s dýňovými semínky a makadamovými ořechy, zakápnutý olivovým olejem

SOBOTA

NEDĚLE

  • Snídaně: jahodový koktejl s nízkotučným jogurtem a ořechy
  • Svačina: cottage s cherry rajčátky a pažitkou
  • Oběd: chřest, špenát a feta quiche s vejcem
  • Svačina: míchaný zeleninový salát s nízkosacharidovým dresinkem
  • Večeře: Poke Bowl

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení