3 tipy na sladké nízkosacharidové snídaně

Toužíte po odlehčení jídelníčku a nechcete hladovět? Pokud patříte k těm, kteří milují sladké snídaně a ráno přijímáte hlavně sacharidy, máme pro vás tip, jak je snadno nahradit, pochutnat si, a přesto se cítit sytý. Oblíbené rýžové kaše nebo smoothies s konjakovou přílohou jsou ideální pro nízkosacharidovou snídani a navíc vám zajistí dostatek energie.

3 tipy B

Nízkosacharidová snídaně vám pomůže skvěle nastartovat metabolismus.

Pro udržení stabilní energetické hladiny a pro správný chod metabolismu je důležité začít den snídaní. To už dnes ví skoro každý. Snídejte do 30 minut od probuzení, a to i pokud žádnou dietu nedržíte. Tím totiž nastartujete metabolismus a snadněji si udržíte svou stávající váhu. Právě konjakové přílohy jsou díky svému složení ideální součástí nízkosacharidového jídelníčku. Obsahují spoustu vlákniny a minimum kalorií a sacharidů.

Proč je protein (nejen) při nízkosacharidové snídani důležitý?


Protein je nezbytnou součástí jídelníčku, pohání totiž vaše buňky. Společně s ním získáte energii, kterou potřebujete, abyste zůstali aktivní po celý den. Bohužel, v dnešní době má řada lidí problém s dostatečným příjmem proteinů. Místo toho jíme nadmíru sacharidů, po kterých přibíráme. Dostatek bílkovin v jídelníčku (nejen při nízkosacharidové snídani) má ale obrovský vliv na hubnutí a udržení si štíhlé postavy. Bílkoviny totiž naše tělo tráví pomaleji, díky tomu se mnohem déle cítíte sytí.


Potraviny s nízkým obsahem sacharidů


Pokud se snažíte omezit příjem sacharidů ve stravě, měli bystě vědět, které potraviny jich mají nejméně. Ale nemusíte se bát, i tak si můžete připravovat spoustu zdravých a chutných jídel! Víte, které potraviny mají kromě nízkého obsahu sacharidů i vysoký obsah bílkovin?

  • Avokádo
  • Tvaroh
  • Vejce
  • Arašídové máslo a další ořechová másla
  • Tofu
  • Mleté kuře, krůtí a hovězí maso
  • Uzený losos nebo pstruh
  • Řecký jogurt
  • Sýry ricotta a mozzarella
  • Ořechy a semena
  • Proteinové tyčinky
  • Proteinové koktejly

Snídaňové tipy

Pokud hledáte tipy na sladkou nízkosacharidovou snídani, která se snadno připravuje a ještě skvěle chutná, vyzkoušejte konjakové přílohy, které vám ušetří čas v kuchyni. Oblíbenou kaši či smoothie připravíte za pár minut a díky obsažené vláknině glukomannan budete sytí celé dopoledne. 

 

3 tipy D

Kaše s jablky a skořicí

Ingredience:

1 balíček Slim Pasta rýže v nálevu, 100 až 150 ml mléka, krupice, stévie, skořice, menší jablko.

Postup:

Rýži vyjměte z obalu a propláchněte pod tekoucí vodou. Do kastrůlku vlijte mléko a na mírném ohni jej ohřívejte, dokud se nezačne lehce vařit. Přidejte rýži, dvě špetky krupice a pečlivě promíchejte. Vařte do té doby, než bude mít kaše požadovanou konzistenci. Přidejte na kostky nakrájené jablko, dochuťte stévií, promíchejte a servírujte ji posypanou skořicí.

 

 

3 tipy C

Kaše s jahodami a chia semínky

Ingredience:

1 balíček Slim Pasta rýže v nálevu, 100 až 150 ml mléka, jahody (množství dle chuti), čekankový sirup nebo erythritol na oslazení, hrst chia semínek.

Postup:

Rýži vyjměte z obalu a propláchněte pod tekoucí vodou. Do kastrůlku vlijte mléko a na mírném ohni jej ohřívejte, dokud se nezačne vařit. Následně přidejte rýži, vše pečlivě promíchejte a vařte do té doby, než rýže nasákne mlékem a kaše bude mít požadovanou konzistenci. Sundejte kastrůlek z plotny a přimíchejte nadrobno nakrájené jahody. Oslaďte lžičkou čekankového sirupu nebo erythritolem. Na závěr posypte                                                                                                                                                                         chia semínky a ozdobte větším kouskem jahody.

 

3tipy ABorůvkové smoothie

Ingredience:

1 balíček Slim Pasta nudle v nálevu, 200 ml polotučného mléka, 300 ml obyčejné vody, 250 g čerstvých či mražených borůvek, 150 g naturálního tofu, hrst chia semínek.

Postup:

Pokud máte mražené borůvky, nechte je rozmrznout. Poté je vložte spolu s tofu, mlékem a vodou do dózy na smoothie a rozmixujte. Přidejte Slim Pasta nudle v nálevu propláchnuté pod tekoucí vodou a opět rozmixujte do hladka. Přidejte chia semínka, nechte pár minut nabobtnat a můžete servírovat.

 

Konjak a detox

Nezapomeňte, že konjakové přílohy jsou také skvělou potravinou pro očistu organismu. Obsažená vláknina glukomannan detoxikuje trávicí trakt a zároveň “krmí” přátelské bakterie ve střevech, čímž podporuje střevní mikroflóru. Zkuste 2x do roka podstoupit konjakový detox a zařadit tak konjakové těstoviny a rýži do jídelníčku ve větší míře.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení