3denní jídelníček podle výživové poradkyně

Chybí vám nápady na zdravý a odlehčený jídelníček? Inspirujte se naším menu, které sestavila výživová poradkyně. Pomůže vám s kombinací potravin i se zařazením konjakových příloh do běžného dne.

Den první

Snídaně: ovesná kaše se strouhaným jablkem, skořicí a vlašskými ořechy

ovesná kaše 1 (1)

Ingredience:

200 ml mléka, 45 g vloček, 100 g strouhaného jablka, 20 g vlašských ořechů, skořice.

Postup:

V kastrůlku zahřejte mléko a po chvíli přidejte vločky. Míchejte pár minut, až vločky změknou a mléko se vsákne. Směs naservírujte do mističky, smíchejte s nastrouhaným jablkem a posypte skořicí a vlašskými ořechy.

Dopolední svačina: bílý jogurt s mandarinkou a čekankovým sirupem

jogurt, mandarinka, sirup 1 (1)

Ingredience:

150 g bílého jogurtu (3 % tuku), 70 g mandarinky, 10 g čekankového sirupu.

Postup:

V mističce smíchejte bílý jogurt s mandarinkou a zalijte čekankovým sirupem.

Oběd: pečený losos se zeleninovou rýží

losos 1 (1)

Ingredience:

100 g konjakové rýže, 150 g lososa, 20 g cibule, 15 g oleje, 100 g libovolné zeleniny, 20 g nastrouhaného parmezánu, koření.

Postup:

Troubu předehřejte na teplotu 200 °C a dno plechu na pečení vyložte alobalem. Filet z lososa osušte papírovou utěrkou, potřete trochou olivového oleje a pečte 4-6 minut. Mezitím osmahněte na rozpáleném oleji najemno nakrájenou cibuli, přidejte pokrájenou zeleninu, pod studenou vodou propláchnutou konjakovou rýži, chvíli restujte, vyndejte lososa z trouby a můžete servírovat. Na závěr posypte nastrouhaným parmezánem.

Odpolední svačina: zeleninový salát s feta sýrem

salát feta (1)

Ingredience:

200 g libovolné zeleniny (cherry rajčata, ledový salát, paprika), 50 g sýru feta.

Postup:

Nakrájenou zeleninu smíchejte s kostkami sýru feta.

Večeře: čínská kuřecí směs s konjakovými nudlemi

čína 2 (1)

Ingredience:

100 g konjakové rýže, 100 g kuřecích prsou, 100 g čínské mražené zeleniny, 50 g pórku, 15 g oleje, koření.

Postup:

Na rozpáleném oleji restujte nakrájená kuřecí prsa, po chvíli přidejte zeleninu a pod studenou vodou propláchnutou konjakovou rýži. Okořeňte a můžete servírovat.

Den druhý

Snídaně: proteinový chlebík s guacamole
Dopolední svačina: kefír s malinami
Oběd: boloňská omáčka s hovězím masem a konjakovými špagetami
Odpolední svačina: zelný salát
Večeře: krevety na asijský způsob s restovanými konjakovými nudlemi

Den třetí

Snídaně: čokoládová kaše s quinoou, malinami a kokosem
Dopolední svačina: tvaroh s čekankovým sirupem, kousky proteinových sušenek a pomerančem
Oběd:  houbové rizoto z konjakové rýže s vepřovou panenkou
Odpolední svačina: cottage sýr s bylinkami a česnekovým sucharem
Večeře: konjakové penne se sýrovou omáčkou a slunečnicovými semínky

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení