Slim Pasta pro sportovce

Slim Pasta je ideálním pomocníkem, pokud sportujete a potřebujete držet na uzdě příjem sacharidů. S touto nízkosacharidovou a nízkokalorickou alternativou klasických těstovin budete mít kontrolu nad příjmem sacharidů. Díky nulovému obsahu sacharidů, tuků a soli, si můžete tyto přílohy dopřát ve větším množství kdykoliv během dne. Vzhledem k neutrální chuti, je možné Slim Pastu využít jakýmkoliv způsobem – na sladko, na slano, do salátů, polévek nebo jako přílohu k hlavnímu jídlu.

Z ČEHO JE SLIM PASTA VYROBENA?

Slim Pasta přílohy jsou vyráběny z užitkové plodiny zvané konjak. Jedná se o rostlinu, která se pěstuje již po staletí v Japonsku, v lokalitách mimo civilizaci. Není tedy toxikována nebezpečnými látkami. Obsahuje 97 % vody, spoustu minerálů a minimum kalorií.

Slim Pasta těstoviny jsou:

  • bez sacharidů,
  • bez přidané soli,
  • bez cukru,
  • bez lepku,
  • bez tuku.

Výhody:

  • neutrální chuť,
  • vhodné pro celiaky, vegany a vegetariány,
  • nízká energetická hodnota,
  • dlouhodobá trvanlivost,
  • bohatý zdroj vlákniny.

1. Ketogenní fáze diety

Pokud sportujete a potřebujete svou postavu vyrýsovat např. pomocí cyklické ketogenní diety, tak pro vás může být Slim Pasta skvělým pomocníkem. V rámci cyklické ketogenní diety střídáte dny v sacharidovém režimu a dny, kdy musíte příjem sacharidů omezit natolik, abyste se pohybovali pod hranicí 50 gramů sacharidů na den, tedy v pásmu ketózy. Abyste si mohli dopřát jídlo i s přílohou, aniž by to pro vás znamenalo vybočení z přísného režimu, může být pro vás Slim Pasta skvělým řešením. Díky Slim Pastě si pochutnáte, zaplníte žaludek, ale nepřijmete žádné nežádoucí sacharidy.

Vzorový jídelníček – Slim Pasta v ketogenní fázi diety

Snídaně: 4 bílky a 2 vejce, avokádo, proteinový nízkosacharidový chlebík.

Dopolední svačina: nízkotučný tvaroh s ořechy.

Oběd: kuřecí prsa s brokolicí a se Slim Pastou.

Odpolední svačina: proteinový nápoj, ořechy.

Večeře: hovězí steak, Slim Pasta s restovanou cuketou a zelenými fazolkami.